Ordinaire Diary Of Aerig.

Je Vous Écris Le Progrès Et Le Journal Intime.

どうでもいい

 約半年ぶりの更新

 

ある日のこと、私はAdCapのゴールド無限増殖バグに遭遇した。
2017年10月2日の19時、私はこのバグに気付きました。
普通にAdCapを起動して、Replay:Live Your Profits 2017へ移動したら何も悪いことをやってないのに勝手にゴールドが3個か4個増えました。
その後地球(月も火星もOK)に戻りまたReplay:Live Your Profits 2017に移動したらまた勝手にゴールドが増えてます。
何度も繰り返しました。結果は全てゴールド増殖でした。どうやら何回でもできるようです。
何度も繰り返したらゲームの処理速度が遅くなりました。ですがAdCapを終了してまたAdCapを起動すると処理速度が元に戻ってます。
その後また同じことを繰り返してもゴールドが勝手に増えました。

ゲームバランス壊滅しないんですかね…?

このバグは「直されるべき」か「気付かずそのまま」か?

 

One day, I Encountered.
AdCap's infinite gold Increasing Bug.
I noticed this bug at 19:00 10/02/2017(JP Clock).
If I normally start AdCap and move to "Replay: Live Your Profits 2017", I got 3 or 4 gold without doing anything bad.
After that, return to the Earth (moon and Mars OK) And when I move to "Replay: Live Your Profits 2017" again gold had increased.
I repeated it over and over.The results were all gold growth.It seems that we can do it many times.
When I repeat it over and over, the processing speed of the game slowed down, but when I exit AdCap and start up AdCap again, the processing speed is restored.
After that, even after repeating the same thing, gold had increased.

Game balance is not destroyed?

Is this bug 'should be fixed' or 'do not notice'?